SBB kompanija nosilac je prestižnog međunarodnog sertifikata “Customers’ Friend” za posvećenost izvrsnom korisničkom iskustvu, koji dodeljuje organizacija ICERTIAS (International Certification Association) sa sedištem u Cirihu.
Na osnovu istraživanja sprovedenog prema međunarodno priznatim metodama, koje uključuju niz složenih analiza kvaliteta odnosa kompanije sa zaposlenima i korisnicima, finansijskih pokazatelja i reputacije u javnosti, SBB kompanija je visoko ocenjena u sve četiri kategorije – ugled kompanije, komunikacija i društvene mreže kroz odnos sa korisnicima, korisničko iskustvo i poverenje.
Ponosni smo na to što smo se kao kompanija u ovom polju godinama razvijali, unapređivali zadovoljstvo naših korisnika, ali i zadovoljstvo zaposlenih bez kojih nema ni zadovoljnih korisnika. Od 2019. godine merimo korisničko zadovoljstvo NPS rezultatom, koji nam je preko 50, a prema istraživanjima, naši korisnici interneta i televizije su najzadovoljniji u zemlji.
Pored priznanja za posvećenost izuzetnom korisničkom iskustvu, dva puta zaredom smo i dobitnik međunarodne Ookla nagrade za najbolju i najbržu internet mrežu u 2021. i 2022. godini, Best Buy sertifikata za najboljeg internet provajdera prema oceni milenijalaca, a prema rezultatima velikog istraživanja koje je sproveo početkom 2021. godine Belgrade Youth Fair proglašeni smo i za omiljeni brend internet provajdera i jedan je od najpoželjnijih IT poslodavaca.
Hvala vam na poverenju!