Preuzmi SBB aplikaciju i prijavi se. Na linku pogledaj video uputstvo kako da otvoriš SBB nalog.
Za aktivaciju e-Računa klikni na ikonicu „Računi”.
Potom izaberi „Upravljanje e-Računom”.
Aktiviraj e-Račun pritiskom na aktivaciono dugme, upiši svoju e-mail adresu i potvrdi.
Najčešća pitanja
Koristeći SBB aplikaciju možeš da:
• Pregledaš i platiš račune
• Kupiš dodatke: dodatne TV pakete i kataloge, minute u fiksnoj telefoniji, ubrzate internet i sl.
• Aktiviraš promocije
• Aktiviraš Smart TV aplikaciju
• Upravljaš EON nalozima
• Pristupaš SBB sajtu na jednim klikom
• Upravljaš profilom: promeni lozinku i obriši profil iz aplikacije. Imaćeš uvid i u pravila i uslove korišćenja.
Na stranici za prijavu u donjem delu ekrana kliknite na opciju Registracija. Nakon toga otvoriće vam se formular za registraciju koji popunjavate na sledeći način: u prvo polje unosite vaš korisnički ID, koji se nalazi u gornjem levom uglu vašeg računa. Zatim, upišite vaš broj mobilnog telefona i vašu e-mail adresu, koju ćete koristiti za prijavljivanje na portal. Zatim je potrebno da označite polje „Prihvatam uslove korišćenja”, a zatim da kliknete na opciju dalje. U sledećem koraku unesite broj ugovora, koji se takođe nalazi u gornjem levom uglu računa. Nakon toga, dobićete mejl sa potvrdom o uspešnoj registraciji. Klikom na link u mejlu potrebno je da potvrdite registraciju u 24 sata. Nakon potvrde registacije na mobilni telefon stići će vam poruka sa OTP kodom, koji je potrebno da unesete u novi prozor. U poslednjem koraku potrebno je da podesite lozinku koju ćete koristiti za prijavljivanje. Lozinku je potrebno uneti dva puta radi provere ispravnosti unosa i ona mora da sadrži minimum 8 karaktera, jedno veliko slovo, jedan broj i jedan specijalni karakter.
• Kada pristupaš aplikaciji, klikni na opciju Računi, zatim u sekciju Računi klikni na Upravljajte podešavanjima e-Računa.
• U sekciji Primajte e-Račun na e-mail adresu klikni na klizač na desnoj strani i aktiviraj ga. Kada se aktivira, promeniće boju iz sive u plavu.
• Upiši e-mail adresu na koju želiš da ti stiže elektronski račun, a zatim klikni na Potvrdi.
• Pojaviće ti se pop-up prozor, gde je potrebno da pritisnite OK.
U sekciji Računi korisnik može pregledati ukupno zaduženje, preuzeti račun za tekući mesec, pristupiti elektronskom plaćanju klikom na opciju Platite račun i pregledati račune iz prethodnog perioda. Klikom na Vidi više otvara se prozor u kojem korisnik može videti konkretno iznos mesečne pretplate, i iznos rate ukoliko je uzeo uređaj na rate. Takođe, putem ove sekcije može aktivirati e-Račun. Na kartici Uplate nalaze se informacije o svim uplatama u prethodnom periodu.
U gornjem desnom uglu nalazi se opcija podešavanje naloga. U ovim podešavanjima korisnik možeš da promeniš lozinku, kontakt telefon ili obrišeš nalog.
Nakon odabira opcije za promenu lozinke potrebno je da uneseš trenutnu lozinku, a zatim dva puta uneseš novu lozinku i potvrdiš promenu.
Šta ako sam zaboravio/la lozinku za SBB aplikaciju?
Potrebno je da uneseš korisničko ime (e-mail adresu sa kojom si se registrovao/la), a zatim klikneš na Zaboravili ste lozinku. Nakon toga klikneš na opciju Pošaljite mi kod koji će ti stići na mobilni telefon (sms) ili e-mail.
Nakon unosa OTP koda, na e-mail ćeš dobiti link za promenu lozinke. Klikom na link unosiš novu lozinku. Lozinka mora da sadrži minimum 8 karaktera, jedno veliko slovo, jedan broj i jedan specijalni karakter.