SBB je izbor većine građana tamo gde ima svoju mrežu
SBB kompanija je danas započela novu marketinšku kampanju pod sloganom „Kada imaš izbor, biraš SBB!“ koja osim prodaje ima za cilj da jasno ukaže na vrednosti za koje se kompanija zalaže i zbog kojih SBB ima najbolje korisničko iskustvo u Srbiji.
Kampanja ističe činjenicu da preko 60% ljudi bira SBB usluge tamo gde postoji mreža. Oni koji danas biraju SBB su ljudi koji imaju svoj stav, jasno biraju vrednosti za koje se zalažu, a te vrednosti upravo vide u našem brendu.
O zadovoljstvu SBB korisnika, govore i podaci istraživanja agencije Deep Dive u maju ove godine koje je pokazalo da SBB korisnici imaju najpozitivnije mišljenje o svom operatoru i izuzetno su zadovoljni podrškom koju dobijaju prilikom poziva Kontakt centra, brzinom rešavanja reklamacija, ljubaznošću, profesionalnošću zaposlenih, jasnoćom informacija, kao i brzinom i stručnošću tehničke podrške na terenu.
Ponosno ističemo da smo ove godine osvojili i međunarodno Best Buy priznanje u dve kategorije – za najboljeg internet provajdera i digitalnu televiziju u Srbiji prema mišljenju generacije Z i Milenijalaca koji su učestvovali u istraživanju, odnosno populacije između 18 i 43 godine.