Nakon velikog uspeha domaćeg filma „Vikend sa ćaletom“, koji je proglašen za najgledaniji u 2020. godini, počinje sa emitovanjem i istoimena serija na kanalu Nova S. Svih sedam epizoda odjednom, već danas, naši korisnici mogu da gledaju u Video klubu u posebnom katalogu „Vikend sa ćaletom“.
Sredovečni beogradski kriminalac Kašika (Nenad Jezdić), predosećajući da mu se bliži kraj, pokušava da po ubrzanom kursu nadoknadi propušteno vreme sa sinom i u njega utisne sve ono što on smatra važnim za život, kroz sada već kultnu repliku: „U životu ili jašeš ili te drugi jašu“.
U „tužnoj komediji“ o odnosu oca i sina glavne uloge igraju Nenad Jezdić, Bane Vidaković, Miodrag Miki Krstović, Boris Milivojević, a u jednoj od najemotivnijih scena pojavljuje se i Džej Ramadanovski.
Kako da bindžujete celu seriju?
Ako ste SBB korisnik seriju možete da gledate preko EON, D3 ili Total TV platformi, aktiviranjem usluge za samo 690 dinara preko MojSBB portala, u SBB prodajnom mestu ili pozivom Kontakt centra na 19900. Prepaid korisnici nekog od EON TV paketa van SBB mreže, mogu da aktiviraju uslugu bindžovanja isključivo preko MojSBB portala.
Serija je dostupna preko bilo kog interneta u Srbiji i za one koji nisu SBB korisnici, putem EON mobilne aplikacije na do tri uređaja – telefonu, tabletu i računaru, kao i preko EON aplikacije na jednom Smart TV uređaju. Sve što treba da uradite je da kreirate nalog na eon.tv, platite uslugu online karticom ili da pošaljete SMS Vikend na 3355. Aktiviranjem ove usluge, oni koji nisu SBB korisnici dobijaju promotivno sadržaj EON Porodičnog paketa narednih 30 dana.
Cela sezona serije dostupna je za gledanje 30 dana od trenutka aktiviranja usluge.
Za sve one koji vole da gledaju serije na tradicionalniji način, svakog ponedeljka u 21 čas na kanalu Nova S emitovaće se po jedna epizoda. Pretpremijera nove epizode svakog petka biće postavljena u Nova S Play katalogu u Video klubu u 20 časova, kao i na portalu nova.rs u 10 časova.
Film i serija nastali su u produkciji „Brigade“, u saradnji sa kompanijom United Media i FCS.