Telefonski priključak i SBB ugovor se ne vode na isto ime, da li mogu da prenesem broj?


Ukoliko se ugovor za telefoniju vodi na jedno ime, a ugovor za naše usluge na drugo, potrebno je da se sve usluge prenesu na jednu osobu, uz potpisivanje saglasnosti.

Vlasnik telefonskog prikljčka daje saglasnost da se ugovor za telefon prebaci na ime na koje se vodi SBB ugovor. Nosilac SBB ugovora potpisuje saglasnost kojom prihvata da se ubuduće usluga telefonije vodi na njegovo ime.

Za potpisivanje saglasnosti potrebno je prisustvo obe osobe u našem Korisničkom servisu.

Zahtev ćemo proslediti tvom trenutnom operatoru, davaocu broja, pa je važno da budu ispunjeni sledeći uslovi:

• Izmirena sva dospela potraživanja trenutnog operatera

• Da koristiš usluge trenutnog operatera najmanje šest meseci

• Da je broj aktivan, jer ukoliko je privremeno isključen neće biti prenet

Ako nemaš rešen status vlasništva nad priključkom telefonije, predlažemo da se opredeliš za broj iz naše baze, gde u okviru Premium paketa postoji mogućnost izbora telefonskog broja medju ponuđenim brojevima.

Podeli: