Platio sam račun, kako da aktiviram isključene usluge?
Ukoliko je tvoja usluga isključena, a izmirio si račun, možeš sam aktivirati usluge (internet, D3 digitalna televizija, telefonija) jednostavnim klikom putem SBB aplikacije.
Ukoliko se do sada nisi registrovao, registruj se na SBB aplikaciji i unesi svoje podatke (broj ugovora i ID) sa računa.
Takođe, možeš nas pozvati na broj 19900 i slediti uputstva govornog automata, odaberi opciju 1 Moj račun, unesi broj svog korisničkog ugovora, a zatim taster #.
Govorni automat će ti ponuditi dve opcije:
1. Informacije o stanju na računu
Na opciji broj 1. možeš saznati stanje na računu.
2. Aktivacija isključenih usluga
Nakon odabira opcije 2, govorni automat će te obavestiti da je tvoj zahtev primljen i usluga će biti aktivirana u najkraćem roku. Kako usluge ne bi bile ponovo isključene, potrebno je da uplata celokupnog duga bude proknjižena u roku od 5 dana.
Govorni automat možeš pozvati iz svih mreža mobilne i fiksne telefonije. Korišćenje govornog automata i pozivanje Kontakt centra na broj 19900 iz SBB mreže je besplatno. Za pozive upućene iz drugih mreža ili iz rominga, poziv se naplaćuje po cenovniku operatora čiju mrežu koristiš.
Kako tvoje usluge ne bi ponovo bile isključene, potrebno je da dugovanje u celosti bude izmireno u roku od 5 dana.