Ne mogu da koristim TV unazad 7 dana, šta da radim?


Ukoliko se desi da opcija TV unazad 7 dana nestane ili se izgubi plava linija u elektronskom programskom vodiču (EPG) možeš uraditi sledeće:

• Ažuriranje informacija kroz meni digitalnog prijemnika 

1. Na daljinskom upravljaču pritisni dugme Menu
2. Pritisni tri puta strelicu na daljinskom upravljaču ka gore, dok u donjem levom uglu ekrana ne piše Podešavanja
3. Pritisni strelicu jednom desno da bi obeležio Tehnička Podešavanja i potvrdi sa OK
4. Pritiskaj strelicu na desno, dok ne obeležiš Sistem info, potvrdi sa OK
5. Strelicom ka dole obeleži Reset EPG i potvrdi sa OK.

• Restart digitalnog prijemnika

o Na Moj SBB portalu, tab Uređaji > Televizija > Restartuj D3 box
o Kroz meni digitalnog prijemnika, Podešavanja > Tehnička podešavanja > Sistem info > Restart digitalnog prijemnika
o Pritiskom na napojni prekidač sa zadnje strane digitalnog prijemnika

Podeli: