Moj račun na govornom automatu


Pozivom Kontakt centra na broj 19900 govorni automat će ti kroz opciju Moj račun omogućiti da sam dođeš do informacije o stanju na računu i načinu plaćanja. Takođe, ukoliko je došlo do isključenja,a račun je izmiren, nije potrebno da čekaš da uplata bude proknjižena, možeš sam aktivirati usluge (internet, D3 digitalna televizija, telefonija, EON).

Kada pozoveš broj 19900 potrebno je da slediš uputstva govornog automata, odabereš opciju 1 Moj račun, uneseš broj svog korisničkog ugovora, a zatim taster #.

Govorni automat će ti ponuditi dve opcije:

1. Informacije o stanju na računu

Na opciji broj 1. možeš saznati stanje na računu.

2. Aktivacija isključenih usluga

Nakon odabira opcije 2, govorni automat će te obavestiti da je tvoj zahtev primljen i usluga će biti aktivirana u najkraćem roku. Kako usluge ne bi bile ponovo isključene, potrebno je da uplata celokupnog duga bude proknjižena u roku od 5 dana.

Govorni automat možeš pozvati iz svih mreža mobilne i fiksne telefonije. Korišćenje govornog automata i pozivanje Kontakt centra na broj 19900 iz SBB mreže je besplatno. Za pozive upućene iz drugih mreža ili iz rominga, poziv se naplaćuje po cenovniku operatora čiju mrežu koristiš.

Podeli: