Kako da proverim stanje na računu?
Pozivom Kontakt centra na broj 19900 govorni automat će ti kroz opciju Moj račun omogućiti da dođeš do informacije o stanju na računu i načinu plaćanja.
Kada pozoveš broj 19900 potrebno je da slediš uputstva govornog automata, odabereš opciju 1 Moj račun, uneseš broj svog korisničkog ugovora, a zatim taster #.
Govorni automat će ti ponuditi dve opcije:
1. Informacije o stanju na računu
2. Aktivacija isključenih usluga
Na opciji broj 1. možeš saznati stanje na računu
Registruj se SBB aplikaciju i preko opcije Računi:
• Proveri stanje na finansijskoj kartici
• Preuzmi račune za prethodne obračunske periode
• Pogledaj svoje uplate
U tabu Računi / Pogledajte sve račune računa dostupni su ti računi za 12 meseci unazad. Računi su u pdf formatu i u slučaju potrebe možeš ih odštampati.