• 00:56
    Titove naočare
  • 01:53
    Evro pregled
  • 02:19
    Deca sa bilborda: Aleksa Žikić
  • 02:45
    Otkopčano
  • 03:40
    Komšijske priče
  • 03:45
    Novi Sad zauvek
  • 03:50
    Perspektiva
  • 04:15
    Pad
  • 05:14
    Art-erija
  • 05:24
    Šefice
  • 05:36
    Majstor Brajan
  • 05:57
    Agrodnevnik
  • 06:12
    Pundravci
  • 06:30
    Dobro jutro, Vojvodino
  • 08:49
    Državni posao
  • 09:00
    Vesti RTV
  • 09:05
    Velvet
  • 09:44
    Art-erija
  • 09:56
    Vremenska prognoza
  • 10:00
    Vesti RTV
  • 10:05
    Stanje na putevima
  • 10:10
    Šefice
  • 10:21
    Majstor Brajan
  • 10:43
    Pundravci
  • 10:59
    Dr Vitaminozo
  • 11:06
    Iseljeni - neseljeni
  • 11:27
    U kući u slici
  • 12:00
    Vesti za osobe sa oštećenim sluhom
  • 12:05
    Vremenska prognoza
  • 12:11
    Paleta (rusin.)
  • 12:49
    Paleta (hrv.)
  • 13:00
    Gradić na obali mora
  • 13:43
    Novi Sad zauvek
  • 13:48
    Državni posao
  • 14:00
    Vesti RTV
  • 14:05
    Izlog budućnosti
  • 14:31
    Umetnost letenja
  • 14:55
    Vremenska prognoza
  • 15:00
    Agrodnevnik
  • 15:20
    Duša ište pozorište
  • 15:46
    Sportski meridijani
  • 16:12
    Velvet
  • 16:52
    Vremenska prognoza
  • 17:00
    Dnevnik RT Vojvodina
  • 17:20
    Pravi ugao
  • 17:50
    Vojvodinom
  • 18:20
    Novosadske razglednice
  • 18:48
    Novi Sad zauvek: Matica srpska
  • 18:53
    Dr Vitaminozo: Mango
  • 18:57
    Pundravci: Mišićna masa
  • 19:17
    Državni posao
  • 19:30
    TV dnevnik RTS1
  • 20:08
    Gradić na obali mora
  • 20:52
    20. vek, 1919.
  • 21:00
    Sučeljavanje
  • 22:00
    Vojvođanski dnevnik
  • 22:30
    Art-erija
  • 22:40
    Divlji konji
00:56

Titove naočare

Adriana Altaras je režiserka, glumica i pisac. Ona je iz zemlje koja više ne postoji - Jugoslavije. Ćerka jevrejskog partizana koji se borio za Tita, a kasnije počeo novi život u posleratnoj Nemačkoj. U ovom divnom filmu, govori o svojoj "jakoj i održivoj porodici". Adrijanina situacija u kući, na prvi pogled deluje neobično, ali se može shvatiti kao tipična situacija za generaciju koja je rođena nakon rata. Uprkos visokim životnim standardima, rane iz života njenih roditelja se mogu osetiti čak i danas, a njena potraga za svojim korenima je konstantna.