Gde i kako podnosim zahtev za prenos broja?


Ukoliko se telefonski priključak i ugovor za SBB usluge vode na tvoje ime, zahtev za prenos broja možeš podneti pozivanjem Kontakt centra na broj 19900, nakon čega ti kurirskom službom dostavljamo zahtev na potpis.

U suprotnom, ukoliko su vlasnik telefonskog priključka i SBB ugovora različite osobe, potrebno je izjednačiti nosioce ugovora, uz potpisivanje saglasnosti. Vlasnik telefonskog priključka daje saglasnost da se telefonski priključak prenese na ime nosica SBB ugovora, a nosilac SBB ugovora potpisuje saglasnost kojom prihvata da se ubuduće usluga telefonije vodi na njegovo ime.

Za potpisivanje saglasnosti i podnošenja zahteva za prenos broja u našem Korisničkom servisu potrebno je prisustvo obe osobe. Sa sobom je potrebno poneti:

    • Ličnu kartu na uvid

    • Račun za usluge telefonije trenutnog operatera

Podeli:
Možete da koristite naše usluge kupovinom nekog od EON TV paketa
Da li vam je odgovor bio koristan?