Poruka „Pretplatite se na kanal pozivom na broj 19900“


Na kanalima koji nisu u okviru tvog paketa digitalni prijemnik će ispisati poruku „Pretplatite se na kanal pozivom na broj 19900“. Ukoliko si korisnik EON, EON DUO, DUO ili TRIO paketa dodatne pakete iz ponude možeš da aktiviraš preko svog naloga na Moj SBB. *Ukoliko D3 uslugu koristiš izvan EON, EON DUO, DUO ili TRIO paketa, dodatne pakete možeš aktivirati pozivom na broj 19900.

Aktivacija paketa na Moj SBB:

1. Pristupi svom nalogu na Moj SBB
2. Izaberi opciju Televizija
3. Klikni na opciju Pogledaj dodatne TV pakete

4.Odaberi dodatni paket koji želiš

5.Klikni na opciju Potvrdi


NAPOMENA: Korišćenje paketa je minimum 30 dana, nakon čega je dostupna deaktivacija.

    • Poruka „Pretplatite se na kanal pozivom na 19900“ se može javiti i na kanalima koji su u okviru tvog paketa. Ovo se obično dešava ukoliko nisi koristio digitalni prijemnik duži vremenski period. U tom slučaju pozovi kontakt centar na broj 19900 i pomoći ćemo ti da aktiviraš pakete.

Podeli:
Možete da koristite naše usluge kupovinom nekog od EON TV paketa
Da li vam je odgovor bio koristan?