GARANCIJA STALNE VISOKE DOSTUPNOSTI IT USLUGA

Garantovani nivo usluge kroz SLA (Service Level agreement) ugovore za poslovne korisnike. Brzo rešavanje problema uz service desk operativan 24/7.

Specijalizovana tehnička podrška

Stručna tehnička pomoć je na raspolaganju poslovnim korisnicima.

Proaktivni nadzor servisa

Kontinuirana kontrola svih parametara od strane našeg tima.

Različiti SLA paketi

Precizno definisani parametri kvaliteta servisa prema izboru paketa.

ČESTA PITANJA

Korisnički servis

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 19966

POSETITE NAS

Dobro došli u prijatan ambijent naših poslovnica.

UKLJUČITE SE

Pratite nas na mrežama: Facebook, Twitter, YouTube i LinkedIn

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mejl na b2b@sbb.co.rs