Sigurnost i pouzdanost

Garancije kompletnog projekta uz SLA i QoS.

Smanjenje troškova

Kroz optimizaciju administracije i resursa.

Napredna oprema

Bez inicijalnog investiranja.

Integracija sa sistemom

Integracija sa postojećim sistemom uz visok nivo operativnosti i podrške.

Kontrola troškova

Finansijska stabilnost i kontrola troškova.

Brzo rešavanje problema

Jedinstveni service desk operativan 24/7.

ČESTA PITANJA


Koji tip opreme je raspoloživ u okviru Managed servis opcije?

U okviru managed servisa korisnik se može opredeliti za mrežni ruter koji terminira optički link od SBB-a kao i potreban broj managed switch uređaja u okviru LAN mreže klijenta. Pored toga, shodno...

Šta je to SLA?

SLA (Service Level agreement) je ugovor o pružanju usluge sa garantovanim parametrima kvaliteta. U okviru SLA usluga SBB-a, korisniku se garantuje mesečna raspoloživost servisa, kao i vremena...

Šta je to proaktivni monitoring servisa?

Proaktivni monitoring servisa podrazumeva da se servis za konkretnog korisnika nadzire 24/7 od strane SBB-a, u cilju detekcije potencijalnih smetnji u isporuci servisa. Ukoliko se detektuje smetnja,...

Koji SLA paketi postoje u ponudi SBB-a?

U ponudi SBB-a, postoje tri osnovna tipa SLA paketa: bronze, silver i gold. Paketi se razlikuju po garantovanoj mesečnoj raspoloživosti servisa koja iznosi 99,5% za gold pakete, odnosno 99% i 98.5%...

Korisnički servis

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

POZOVITE NAS

Pozovite naš korisnički centar na broj 19966

POSETITE NAS

Dobro došli u prijatan ambijent naših poslovnica.

PIŠITE NAM

Pošaljite nam mejl na b2b@sbb.co.rs